Před pár dny začal jeden z našich nových klientů diskuzi následující větou: „Za 30 let podnikání jsem vybudoval firmu s hodnotou přes 300 milionů Kč, teď ji plánuji prodat strategickému investorovi, ale mám strach, že nebudu vědět, co mám dělat s penězi po jejím prodeji. Chci se věnovat rodině, cestování a svým koníčkům. Ne sedět u počítače a telefonu a řešit, kam své peníze dát, abych o ně nepřišel a neukrajovala mi je inflace!“
To je zcela přirozená a častá obava. Po 30 letech podnikání jste často odborníkem na váš obor, na řízení zaměstnanců a podnikání. To proč jste tak úspěšní je vaše schopnost se ponořit do hloubky do vašeho oboru a čím větším odborníkem na váš obor jste, tím více ztrácíte přehled o dalších oblastech, které s ním přímo nesouvisí.
To je zcela přirozená a častá obava. Po 30 letech podnikání jste odborníkem na svůj obor, na řízení zaměstnanců a podnikání. To, proč jste tak úspěšní, je Vaše schopnost ponořit se do hloubky svého oboru. A čím větším jste odborníkem na svůj obor, tím více ztrácíte přehled o dalších oblastech, které s ním přímo nesouvisí.
Proto Vám chci v dnešním díle ukázat, jaká témata řešíme v rámci majetkových plánů s našimi klienty v takovéto situaci a jak nad nimi můžete přemýšlet i Vy sami.
Více v článku: https://cimpel.cz/investice/co-musite-resit-pred-prodejem-sve-firmy/
—
Veškeré obsažené informace a názory pocházejí nebo jsou založeny na zdrojích, které považujeme za důvěryhodné. Více najdete na https://cimpel.cz/investicni-disclaimer/